Hej igen hah :D

Hejhej igen jag vet att jag har lagt in många inlägg på kort tid men jag har trååk för zenobia duschar som ni vet men jag kom på en sak ni som inte känner mej så ska jag berätta för er om mej :

Mitt namn är Frida och jag är 12 år och jag går 7an jag fyller år den 30 dec dan innan nyårsafton :) Jag har en mamma och en lille brosa kevin han är 1o år snart elva jag har ingen pappa för han död han dog när jag var 7 år men ja sluta träffa han när jag var 3 för han knarkade så han fick inte vara med mej ofc men sen ca 2 år efter jag föddes så träffade mamma Micke och han blev som en pappa för mej och mamma och micke fick kevin.Jag har en hund men den bor inte hoss mej för att vi har inte tid för honom tyvärr han är en pudel på 2år och heter coffie. Så nu vet ni lite om mej xD 

Hej då nu kom zenobia ut ur duschen så nu ee det party party igen ;P <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0