kontakt familj???

Hejhej nu är det äntligen kväll och skolan är slut..för idag suck idag ska mormor vara här till 10 sen kommer mamma hem hon har jobbat från 9 på morronen till 10 ikväll stackarn :/ Idag sa mormor att hon snart skulle träffa nån soc tant som jag o mamma pratade med förut för att mamma vill att jag ska skaffa en kontakt familj det är en familj som man är hoss en helg i månaden o en gång i veckan typ för att mamma tror att det är bra för mej eftersom att jag inte har nån pappa eftersom att han är död men jag behöver ingen pappa eller nån såndär familj men mamma fattar inte det o förtsätter tydligen med det dära suuuck säger jag bara jag vet att det bara är för mitt bästa men ändå jag har ju sagt nej tack men jag får väll bara vänta tills vi ska åka till nån sån o då kommer jag vägra aja så är det med det.Hoppas ni tyckte om Hälge serierna haha kommer läga in en nu så här kommer den:


För dom som se dålig här är en översättning:

Hälge-Du är duktig att gå i skogen!..Det kan vara jobbigt...

Hälge-Speciellt om man har den där rumpan att släpa på!

Karln-Ellen snälla du blir bara olycklig!olaga jakt är allvarliga saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0